May 25, 2011

gua bahagia, lu peduli apa

semakin hari semakin cepat hari berlalu, tut tap tup tap dah dekat masa utk gua kembali.. mgkin x banyak yg berubah tapi gua ada misi bak dalam cerita rock " kita ada misi! " tetiba gua rasa x perlu la nk beria mencari jodoh semua tu padahal diri pun x cukup stabil lagi nk tanggung..kalau x kawin smpai tua pun aku x kesah..(kadang2 tu la,hati cuba pengaruh.. x guna betul hahaha)  keluarga lagi patut diutamakan bagi gua.. gua rasa bahagia juga hidup cmni.. ada family ada kwan-kwan tu dah cukup gempak.. nk lebih2 pun buat apa, hidup bukan lama pun.. gaji berjuta2 pun tapi hidup sendiri xde kwan2,xde family pun nk buat apa..boleh jadi mereng.. rumah buat besar2 last2, bagi orang gaji je duduk.. gila beruntung jadi orang gaji tu.. 24hour party la dia.. dah melalut apa dah gua ni.. gua pun dah xtau nk cakap pe dah.. so,chow.. utk hari ni, dunia ni hanyalah sementara,yg penting kebahagian bersama keluarga.. :D

No comments:

Post a Comment